До появи канальних вентиляторів на ринку були присутні тільки осьові і відцентрові вентилятори з промисловими асинхронними моторамі.Прі цьому осьові вентилятори мають невеликий наявний напір і обмежену робочу криву, яка робить їх малопридатними для роботи на мережу. Відцентрові вентилятори, в свою чергу, вимагають великого простору для установки і обслуговування, відрізняються значним рівнем шуму і вібрацій, а робоча крива для більшості моделей також має ряд обмежень.
Тому довгий час зробити механічну вентиляцію з невеликою витратою повітря було досить складно. У той же час зростали вимоги до рівня комфорту в приміщеннях. У 70-х роках минулого століття ситуація принципово змінилася - промисловість освоїла випуск двигунів із зовнішнім ротором. Тепер у виробників з'явилася можливість встановити робоче колесо безпосередньо на зовнішній ротор двигуна, який, по суті, є його корпусом. В результаті з'явилася компактна конструкція, яка об'єднує робоче колесо і електродвигун.
Наступним кроком стала установка робочого колеса з двигуном із зовнішнім ротором в компактний корпус, в якому всмоктуючий і нагнітає патрубки канального вентилятора розташовуються на одній осі, навпроти один одного, що дуже зручно при монтажі.
В результаті з'явився новий тип вентилятора - канальний. Через те, що в таких вентиляторах використовується відцентровий робоче колесо, в документації деяких виробників вони називаються відцентровими вентиляторами для круглих каналів.
Основні переваги канального вентилятора ВЕНТС з двигуном із зовнішнім ротором: компактні розміри і невелику вагу, достатній вільний напір, прийнятний рівень шуму, можливість монтажу горизонтально, вертикально і під нахилом, монтаж безпосередньо в повітропровід без зміни напрямку потоку, можливість тиристорного регулювання продуктивності для однофазних вентиляторів , доступна ціна.
Наступним етапом стала поява і впровадження електронно-комутованих двигунів (EC-двигунів) на початку 2000-х років.
EC-двигун являє собою подальший розвиток концепції двигуна із зовнішнім ротором. Для обертання ротора вбудована система електронного управління ЄС-двигуна дозовано подає електроенергію на обмотки стартера. При цьому поточний стан ротора відстежується датчиком Холла.
Вбудована система електронного управління дозволяє змінювати швидкість обертання двигуна без застосування додаткового частотного або тиристорного регулятора. Досить просто подати відповідний керуючий сигнал, і ЄС-двигун плавно змінить швидкість обертання в діапазоні від 0 до 100% номінальної швидкості.
Створені на базі нових двигунів EC-вентилятори ВЕНТС спочатку знайшли застосування в установках центрального кондиціонування, компактних вентиляційних установках, а потім стали використовуватися і в круглих канальних вентиляторах, зовні практично не відрізняються від моделей попереднього покоління.
Просуванню канальних вентиляторів ВЕНТС з ЄС-двигунами сприяє європейська політика посилення норм енергозбереження. Традиційні канальні вентилятори з асинхронним двигуном вже не відповідають новим вимогам. Також не можна недооцінювати потенціал вентиляторів ВЕНТС з ЄС-двигунами, що відкриває нові можливості автоматизації простих канальних систем. У залежності від моделі вентиляторів ВЕНТС можна безпосередньо підключити датчики температури повітря або концентрації СО2, від поточних показань яких буде залежати продуктивність вентилятора.
В асортименті інтернет магазину "Vozdux" можна купити канальні вентилятори ВЕНТС для круглих каналів з ЄС- двигунами, моделі вентиляторів ВЕНТС для круглих каналів діаметром від 100 до 315 мм. На все канальні вентилятори ВЕНТС для круглих каналів надається офіційна гарантія 2 роки від виробника.
З вибором вентилятора криглих каналів для до певної площі допоможе наш представник. Фахівець компанії «Повітря» знає, як підібрати вентилятор по потужності і з урахуванням наявного бюджету.
Серед переваг співпраці з нами: високий професіоналізм співробітників, зростання числа різних видів, інформаційна підтримка клієнтів, лояльні розцінки і зручні способи оплати.